Jedným z hlavných výstupov projektu sú sady didakticky spracovaných vzdelávacích aktivít z biológie, geografie a chémie, pri ktorých sú uvedené:
- ciele aktivity,
- zručnosti žiakov, ktoré sú aktivitou rozvíjané,
- návrhy vyučovacích metód a prostriedkov nevyhnutných na realizáciu aktivity,
- východiskové vedomosti a zručnosti žiakov potrebných na realizáciu aktivity,
- predpokladané trvanie aktivity a odporúčané ročné obdobie na jej realizáciu,
- opis použitej mobilnej technológie/technológií a podrobný návod na jej používanie,
- prvky školského dvora potrebné pre realizáciu aktivity s príkladmi rôznych alternatív v prípade ich absencie,
- metodický postup realizácie aktivity,
- úlohy pre žiakov, návrh štruktúry protokolov, pracovné listy a pod.
Jednotlivé aktivity a ich prínos pre vzdelávanie žiakov bol overený priamo vo vyučovaní na základných školách po celom Slovensku.


